Back again! My day,..

Äten, mätt, duschad och belåten. Så ska det låta! 
Nu har jag fått veta att det står 3-0 till Spanien, asch då, då hade jag fel eftersom jag trodde att det skulle bli 3-2 till Ryssland. Aja men är glad ändå för Spanien :)

Idag var det konfirmationen, bara en dag kvar innan helg :)
Näs vi slutade runt 16.00 hade jag sällis till bussen med Byl-älsk och Jonas bejb. 
Under tiden upp till bussen kom jag och Byle på att vi ska kalla alla killar i vårt lilla gäng på 6 pers för Viktor. Eller det är så att Pelle har en kille som heter Viktor, det har även Sune, så nu ska jag döpa om Jonas till Viktor. Fattar ni? :P Lite knepigt kanske, men jag hajjar ifa!

Sen tog Jonas och jag bussen till typ Shell, en bensinmack, och mötte Jonas polare Simon, Andreas och ( typ Niklas) där.
Köper lite cola och sen sticker alla till Grisslinge. Haha vi ligger på privatstranden och det är typ inga folk där, så vi härjar på. 

Jag har även pratat med Linn min bästis från Linköping och målat naglarna i ljusglimmerrosa, väldigt snyggt, elegant och diskret. I LIKE! 
Nu orkar jag inte vara uppe så länge till. Nattis!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0