B-day

Jaha, nu är det en ny månad och jag har fyllt 15. Det är ju inte varje dag man fyller år, så jag har firat med familj, släkt och vänner. Jag fick en specialbeställd tårta av mamma och pappa och sen köpte även pappa flera tårtor :D
Just nu har jag precis vinkat min pojkvän "ses senare" och ska snart gå och lägga mig. Det är ju plugg imorrn som sagt.
 lilla ja
Bilder laddas upp när jag har tid.

Den kommande veckan blir otroligt soft.
Mån - Pluggfan, (Louina), fotboll.
Tis - Pluggfan,
Ons - Bio med hela KS  "/   
Tor - Museum med flicks, shopping & cancercellen me Sis & Sun,<3
Fre - Ledig, Svenska nationaldagen och sen ska vi bort på middag.
Lör - Tälta me älsk och vänner <3
Sön - Softa!

Kisses // Big mama,♥
(juste, tack för alla gratulationer!)

Kommentarer
Postat av: Wiljander

Låter som en otroligt chill vecka!

Ja varsågod, borde fanemej ha sjungit för dig också XD
iofs så vill du INTE höra mig sjunga

2008-06-01 @ 22:50:42
URL: http://Wiljander.blogg.se
Postat av: sporrong

gmn glöm inte på tors, då ska vi ta en sväng förbi cancercellen :D

2008-06-02 @ 15:54:28
URL: http://sporrongen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0