Äntligen fredag!

Jo som sagt, det är fredag och allt känns härligt! Jag vaknar dock av att jag sovit med munnen öppen och vad allt det betyder.. Haha, det är verkligen en obehaglig känsla. Det första jag gör är att titta ut genom fönstret. Är det sol? 
JAAAA! Det betyder bara att det blir en sommaroutfit med jeansshorts, vitt linne, ballerinaskor och smycken :)

Vanligtvis om jag skulle gått i plugget idag, så skulle jag ha panik inför helgen. Jag brukar vara den som alltid är sist ut i gänget att planera och tar en dag i taget medan mina andra vänner kan planera två veckor i förtid. Men det är så jag är. Nu har jag då alltså inga planer alls mer än att jag vill se SAW 4 med baby!
Sen känner jag även att lägga mig och sola lite om vädret håller i sig. 

Jaha, nu har jag 18 minuter på mig att spendera framför datan innan min buss går. Eller ska jag göra något vettigare som, kanske platta håret?
Nej, jag orka inte resa min lilla rumpa och sätta på plattisen. Jobbiga problem!

SOLIGA KYSSAR MISS LI !
sol  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0