Om katten själv får välja..

Handväska  - 01-11 - Cinta Begina
Jag vill ha den här väskan. Tyvärr tycker jag att färgen är lite för "gräddaktig". Jag skulle snarare vilja ha den i vitt eller svart eller kanske en flashig färg.. Jag tycker ju att det är på tiden att skaffa mig lite nya grejor :P
Handväska    - 01-7- La Barca Listrada 
Hittad även en handväska men den skulle passa mig bättre en somrig dag på stranden mer som en bag att ha lite sandstrandsprylar i.
Klocka - 0001-3 - Gina Bianca
Pappa och jag har ju varit runt lite i stan för att leta efter en klocka till lilla mig.
Här har vi en supersnygg som jag vill haaa! 199 kr, som funnet!
Klocka - 01-2 - Sparkling
Grymt snygg klocka med strassstenar på. 195 kr, kan det bli billigare?

Jag har även kollat runt lite efter nya solisar men har inget funnit ännu.
Så allt som ska inhandlas denna sommar är, 

en solhatt
två klockor
en ny handväska
en sommarbag
en vit bikini
nya ballerina
svarta flipflops
armband och halsband
vristlänkar
örhängen
en ny plattång
ringar

(lite av detta kanske jag hittar nere i spanien, vem vet.. ;P )

Det är sjukt vad mina naglar växer fort..
Jag får klippa och fila dem hela tiden känns det som. När jag kom ner till landet så kollade jag såklart igenom alla mina lådor och i garderoben så allt såg ut om sist, som för ett år sedan. Så i min låda hittade jag mitt vita nagellack som jag bara tycker är hur snyggt som helst. Man ser även brunare ut och jag satte på mig några ringar min syster hittade någonstans =)

Juste, jag glömde säga att när jag konfirmerades fick jag pengar och lite annat så som örhängen, armband, halsband och en mörkblå Henri Lloyd-jacka. För penagrna blev det smink, en guldig superfin vristlänk och ett par 96-jeans. Fast jag vet inte rikitgt varför jag köpte jeansen.. Brist på byxor? Tror det var av den anledningen.
jaaaa

Kommentarer
Postat av: sporrong

älskling, haru skaffat 96? :o din lilla pussy

2008-07-17 @ 19:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0