göra nytta (typ)

HAHA, idag vaknade jag rätt tidigt, runt 10-tiden typ, fast låg kvar i sängen tills halv 12.
Sen gick jag upp och åt min frulle som vanligt och sen solade jag lite och sen klippte jag gräset åt mammsen ;)
Attans va jag är skills på sånt asså. Jag menar praktiska saker. Solade sedan lite till och sen kollade jag, Nina, mammsen och moster på ett avsnitt av "Matador". Haha, då får man garva lite åt en galen tant som heter Maud xP

Nu har jg precis kommit ut ur duschen och snart ska vi äta ugnspannkaka. Gottigottgott!
Juste, lite bra saker på tv ikväll tror jag att det är, så det bli nog inget med bloggande för mig idag, men imorgon kanske om jag har tid. Jo föresten så har jag och peronsplit atp' snackat om vad vi ska göra när jag kommer hem till Sthlm.. Då ska vi rymma.. Mer säger jag inte för det är HEMLIGHETSTÄMPLAT! 

Puss puss!


Kommentarer
Postat av: sporrong

självklart gmn, ser fram emot när du kmr hem så vi kan rymma äntligen :D

2008-07-17 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0