Bild(er)

Det har varit så mycket på sistone. Tyvärr.
Det ska bli ändring på den saken.
Nu sitter jag och laddar upp bilder så som jag lovat. Det tar en jädrans tid.
Dagens bild tagen på min lilla älskling.
"Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu.. Att du är älskad för din egen skull, för ingen annan är som duuuuuu..♥"
jonaaas



maaaaa
Baby och jag satt och väntade på att Saltsjöbanan skulle komma.
sötnöt
Haha, älskling måste ju se bra ut när man ska fira släktens lilla kalspingla Astrid 4 år ;)
shuee
Bara för att jag saknar mina skor som jag så fint dumpade i någon av t-cens alla soptunnor :'(

Nina min kära syster, jag tror nog att hon bjuder på den :P
outfit
En outfit innan jag drog till Grisslinge typ me älsk (?)
jaaaa höhöhööhöhh pilot
Bara jag. För att jag är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0