billigt VS dyrt = cashflow

Om man har en massa pengar i överflöd, vad ska man hitta på då med dom då? slösa VS spara.
Man kan ju alltid gå med lilla spargrisen till banken eller så kan man unna sig lite nytt så som kläder eller god mat.
Annars kan man ju göra som lilla mig och ÄTA upp pengarna. För mina pengar går för det mesta ut på fika med vänner eller annat skit. Nja, nu när jag ÄNTLIGEN har en massa pengar vet jag inte vad jag ska göra av de, och jag som fått allt jag vill ha typ, nästan. Nee, men det mesta som jag typ behöver har jag, förutom smink. Sen så är det ju ett extra stort plus om man inte har några skulder ;)

Nja, mitt nästa inköp blir väl någon parfym eller sånt. Jag luktade på en jättegod parfym från J.Lo.



Aja, nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp tidigt, så jag måste ställa klockan och pappsen kommer hit också. Då ska vi till kyrkan med några andra och gravsätta min mormor :'(  Då får man gråta en skvätt och sen är allt hemska över. 
  
Nattinatt, juste Lisa ÄLSKAR Kalle♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0