VICTORIA'S SECRET FASHION SHOW 2007

Thihi, igår va jag med min älskling och Beckssw. Vi drog runt på stan ett tag, eller hela dan faktiskt och fikade. Jättemysigt, men ja fick tyvärr betala hela skiten =) aja, man vill ju inte verka snål, men ja hade tänkt att lite av pengarna skulle gå till ett par vantar, för jag fryser ALLTID typ!

Aa, sen va Becka tvungen att dra till sin buss runt sex-tiden så vi åkte till slussen och träffade typ gänget där.
Sen blev de bara jag och min sötis kvar, så vi drog hem till mig och kollade tv och hamnade plötsligt i en väldigt bra film. Sen skulle vi käka middag och klockan va runt åtta. FAN ÅTTA! De va bara att sätta på 3:an direkt med chipspåsen och dippen i högsta hugg.
 image8

Pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0