Tidsfördriv

1. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?-Ja, de har jag gjort, men kommer inte på något just nu.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha, kommer tyvärr inte ihåg mitt (aa)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, tror inte det.

4. Dog någon som stod dig nära? Mm, min underbara mormor och min mosters man.

5. Vilka länder besökte du? något/några?

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? hm, kommer inte på något spec just nu.

7. Vilka händelser från år 2007 kommer du alltid att minnas? Oj, väldigt många men alltid runt min födelsedag 1/6, och när jag träffade min älskling<33 13/6.

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Måste nog säga Jonas ...<3

9. Största misstaget? Öhh, fyller i senare när jag kommer på :P

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit sjuk kanske 3 ggr under hela året,..

11. Bästa köpet? Allt jag köper typ?!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, smink, chips och onyttiga saker I LOVE! <3

13. Några roliga jobb under året? Kattvakt, jobb på Café Sasta, (jättekul!) Sen 2008 blir det barnvakt som gäller!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Karatefylla, Umbrella, Say it right, massor med flera ..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lyckligare!

16. Vad önskar du att du gjort mer? har ingen aning..

17. Någon speciell kväll du minns? Ja, 13/6 skolavslutningen.

18. Hur tillbringade du julen? Hos min pappa med fam.

19. Blev du kär 2007? Ja och det håller fortfarande!♥

20. Hur många one night stands? -Inga kommentarer-

21. Favoritprogram på tv? ?

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Tror inte det.

23. Någon ny du börjat umgås med detta år? Väldigt många!

24. Någon crazy fest från året? Hm, aa..

25. Något du önskade dig och fick? Jaa.. mycket.

26. Något kul du gjort under året? Oj, har gjort mycket kul. Tex. rest utomlands.

27. Årets bästa film? Vet inte riktigt.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Hade en fotbollsmatch på dagen och sen firade med pappa och syster<3

29. De bästa nya människorna du träffade? Cecilia, Johanna, Olivia, Linnéa och många fler..Och min STORA SCHÄRLEK!<3

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? öh?.. Typ mjukisar/stuprör, älskar stora tröjor.
Men vissa säger tyvärr att ja kör "fjortisstilen", ja kan inte hålla me!
Asså okej, egofoton, överflödigt brunpuder, idomin, concealer..men vem bryr sig?

31. Vad fick dig att må bra? Kärlek och alla underbara vänner.

32. Vilken kändis var du mest sugen på? Öh, konstig fråga..:S

33. Vem saknade du? Gamla vänner som jag inte träffat ofta detta år, vilket måste ändras på nykommande år.

34. Favorit månad? Juni fram till September var helt underbara!

35. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns nog många saker som skulle gjort året bättre, men kommer inte riktigt på nåt spec just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0