Min dag.

Jahapp, ja kan väl börja med hur min dag sett ut,..
Den va inte något speciellt. Typ som en vanlig skoldag, men ingen dag i mitt liv, är sig lik den andre.
Jag hade idrott första lektionen. Seriöst! Ja fick gå upp 05.45, eftersom vi vanligtvis brukar börja halv 9 men nu började 8 för idrottens skull.  
Sen somnar jag på bussen som vanligt, och vaknar lagom till avstigning vid nacka trafikplats och sen är de bara att byta buss, men först den himla långa bron :/ Där de fick bli till att gå, lite motion gör väl ingen skada. Sen ringer ja flicksen och frågar va de är nånstans, ja får nojja så fort ja inte kommer i tid, tyvärr. Men men, bara för de så GLÖMMER jag att kliva av bussen, så ja hamnar en station senare och får då gå i 6 min ist 3 typ. Jo tack, denna dag börjar inte så bra! men som tur va hade jag med mig ett äpple att käka på vägen.

Nu sitter jag ifa hemma som vanligt vid datan och kollar runt lite:D 
Ja har bestämt mig för att hålla koll på vad jag äter hela veckan och idag ser det ut såhär.

Idag har jag ätit:
Frukost: en apelsin, ett äpple.
Lunch:   en tallrik med fil, flingor, russin, och annat jox.
Mellis:    en apelsin
Middag: kyckling med ris och sås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0