Måndag,14/1

Helluuu...♥
Idag blir det ett snabbt litet inlägg. Mammsen kom nämligen hem nyss:D
Syster min är hos en kompis och J är här nu. Hon har bott här ett tag.

Igår slängde vi ut granen, de va lite trist med tanke på hur fin den fortfarande var.
Barren satt kvar och den såg nästan helt ny ut, men julen måste bort.
Igår hände något väldig intressant också, ja gick i kyrkan!
Alltså det är inget jag skulle gjort frivilligt, men nu ligger det till såhär att jag ska konfirmera mig i sommar och de betyder att man måste gå i kyrkan mints 10 ggr. Jag gick dit med min sötnows och träffade girlsen:D
Haha, och så för att vara lite duktig av sig så satt jag och försökte hänga med i texten så gott ja kunde! Jaja, man lyckas inte alltid..

Idag va de plugget som gällde, lite trist tkr jag, men men..Vi har börjat med en ny kurs i NO. Det handlar om typ människokroppen, DNA och annat viktigt, alltså ibland fattar jag noll, men ja har ju min kära Marijuana (Cecilia)..<3

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0