ice-cream for passion

Gör nu;
sitter och käkar vaniljglass med frysta bär, mummsss.
Göra om ett tag;
kanske kolla om det går någon bra film på tv.
Göra ikväll;
vet inte. Slappa (;

Jahapp, igår va min söta lilla Sis-gumz här. Hon sov över och vi drog till plugget (fre-lör). Asså vi hade öppet hus på en lördag (inte kul), så man kunde visa sina föräldrar runt. Sen åkte vi hem till mig för att Cecilia skulle träffa sin kära broder. Då gick ja och la mig i soffan för att se "Sagan om de två tornen". Jag tror faktiskt att jag somnade till lite, för att sen vaknade jag av att pappa bad mig gå till Ica och handla glass och snacks. Jag hamnade i värsta stormen asså:/ Min frysir stog på ändan och ja va som sagt inte glad, närmare bestämt SKITSUR!
Vårsa gäster kom runt 19.00 och så käkade vi. Det blev lammstek med ugnsbakade grönsaker, och jag som inte ens gillas någon sorts av lamm. Usch!
Aja, men de va hur mysigt som helst att få träffa de ifa(:

Min vecka har gått fort och jag fick veta att vi skulle till Kungsberget för att åka skidor den 14/2-08!
SHIIT, de är ju på alla hjärtans dag! Då funkar de ju inte.
Då ville ja ju vara med min älskling<3
Aja, ja fixar de på någont vis.

Idag gick jag upp runt 8.00 på en söndag för att gå i kyrkan. När får jag sova ut igentligen?
Enligt mig måste jag ju gå upp mitt i natten!
Hur som helst, ja satte mig på bussen utan frukost, typiskt mig, och åkte till Gustavsberg.
Där fick jag tyvärr vänta i 40-55 min så ja drog in på pressbyrån ett tag. Sen va de bara att knalla upp till kyrkan.
Där va de rätt mycke folk och jag som kom ensam kände mig lite "lost".
När klockan började närma sig 11 fick jag lite lätt panik.
Tänk om ja hade missuppfattat vilken kyrka de va som ja skulle gå i, men sen kom han och satte sig bredvid mig(:

Men nu är min Buwz påväg till Åkersberga, därifrån har jag bara dåliga minnen, så jag gillar inte stället.
Pussi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0