Hade inte något att göra för tillfället.

8 senaste:
Färg: i kläder, svart, för att man ser smalare ut:D
Mat: mammas mat, är bäst!
Film: typ en bra komedi eller varför inte en skräckis?!
Bok: Ska vara skriven av en riktigt bra författare.
Sport: fotboll gör susen.
Årstid: Sommar, schteek 24/7 :D
Veckodag: Måndag morgon, haha, nej, fre-lör!
Glassmak: vaniljmjukglass/Ben&Jerrys,
Tid på dygnet: kväll ;D
Humör: hungrig som alltid!
Smak: vet inte.
Kläder: stuprör, linne och en skjorta.
Bakgrund: som vanligt blir det en egobild;)
Nagellack: rött med glans.
Tid: 18:39
Omgivning: köksbelysning.
Irritationsobjekt: Bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorrn.
Skolan: KS i Nacka.
Husdjur: har hund och marsvin.
Piercing: Absolut, har i näsan.
Förälskelse: Jonas, han är min stora SCH*ÄRLEK! §
Musik: fjårtixdunk dunk dunk*
Kyss: Hm, jag måste nog säga Jonas, min käresta<3


7 senaste:
Cigarett: Nä usch, fyfan.
Mat: Gi-ruta med ägg och en kopp te.
Dryck: Te.
Biltur: gills bussturer?
Kyss: Låter hemskt, men de var faktiskt senast igår.. :D
Spelad låt: Dance med Dj Excite
TV-program: typ någon film på tv.


6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja, tyvärr.
Brutit mot lagen: mm, många gånger.
Blivit arresterad: är det något man vill bli elläh?
Badat naken: of'c alltid!
Varit med på TV: Nej, men i tidningen (a)
Kysst någon du inte känner: Ja, de är väl enklast så:D skojja.


5 nej tack:
Kläder: skulle aldrig gå klädd som Tarzan i SKOLAN!
Mat: jag skulle aldrig äta hundkött!
Musik: Opera, haha.
Dryck: ja dricker det mesta, nej till piss?!
Personlighetsdrag: IDIOTER.


4 saker:
Du gjorde igår kväll: Tittade på en film med mammsen lilla.
Du kan höra just nu: Skön musik, typ dunk dunk*
Du inte kan leva utan: Mamma, mina finaste vänner samt min ÄLSKLING<33
Du gör när du har tråkigt: tänker, alldeles för mycket på skit som hänt i mitt liv, då blir jag f*n deprimerad!


3 personer:
Du kan berätta allt för: ÄLSKLINGEN! , mamma (men kanske inte precis allt, haha!) Linn, Cecilia<33
Du tycker om: vissa mer än andra.
Du inte gillar: jag gillar inte fult folk som jag är för fin för..!


2 val:
Kaffe eller te: Lätt en kopp te på ett mysigt fik eller så.
Vår eller höst: Sommar! HAHA


1 önskan: att min älskling va här nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0