Ännu ett inlägg på 1 dag;D

Jag kollade lite snabbt igenom Sandras blogg.
http://fashiiondiary.blogg.se

Jag tyckte att hon hade bra nyårslöften, så jag skrev lite på skojj om vad ja ska hålla mig till detta år:

Jag borde vara:
1. Häsosammare (har börjat med 40 sit-ups om dagen, äta nyttigare mm.)
2. Ta egna intiativ och inte falla för grupptryck. Jag är rätt lättpåverkad, tyvärr.
3. Jag borde anstränga mig mer i skolan om jag vill komma någon vart! Nu för tiden får man slita sig halvt ihjäl för att få ett G, medans andra inte behöbver göra ett piss, jo komma i tid till lektionerna, medans vissa ska skriva en himmla uppsats om typ franska revolutionen. Herregud, då fanns jag inte ens!

Varför jag har börjat med situps är grejen att jag vill ha en snygg mage när man ligger gyllenbrun och schteeker på playan.. :D
Åhhh, man bara LÄÄNGTAR!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0