tisdag, 01:19 2008

Efter en halv natt sömn 04.05-09.25, asså älsk ringde och väkte mig typ runt, halv tio!
Seriöst, halv tio, men han hade varit hos snuten typ och fixat lite grejjs, och så skulle vi typ träffas efter, men ja låg ju o sov:D

Men sen drog ja mig in till Sickla med nöd å näppe. Men shit, ska de ta mig en timme att ta sig från mamma till skolan som ju ligger i Sickla typ. Aja, där träffar vi lite folks, Beckzw med fam direkt från Dieselverkstaden dit ja å älsk va påväg för att spela tv-spel, sen träffar vi "the gäng" (inga vidare pratsamma typer), men sen drar vi hem till älsk och där händer det underbara saker.(aa)
Sen kollar Sandra, Hedda o ja på när J o hans kompis L ska testa potatiskanonen(:
de funkar typ fint?!  (NOOT)
Om jag fattat det rätt så är en potatiskanon, en kanon som skjuter iväg potatiser?!


image49  image37  =  SPLAAAAT!   :D  (nej, inte riktigt så ligger det till.)

nu ska ja käka lite glass, som jag igentligen inte borde på en vanlig måndag, men de blir ett "litet" undantag.
Nattinatt♥

Kommentarer
Postat av: .PseudoMaj

nu ska jag böja läsa de 25 sidor historia jag har prov på imorn . suckochstön

2008-02-26 @ 01:23:46
URL: http://pseudonymens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0