sick

idag när jag vaknade, va halsen helt borta typ. ja kunde varken svälja eller nått annat, det har hållit i sig hela dagen, (Min dag)
asso ja skulle shoppat me Beckzw, hon försvann:/
aja, ja drog in till stan me en annan polare och kollade lite i affärer.
De blev en hårspray, två halsband, en fundation & brunpuder.
Väldigt nöjd över mina köp:D
nu ska man väl gå och se vad mamsen har lagat, tror det blir klyftpotatis me revbenspjäll:/

Pusssss.♥
267803-18
(hittade en"dagens outfit"som jag tog för ett tag sen.)

Kommentarer
Postat av: ELIN

SVAR: Ja visst är dom härliga! :) jag längtar tills i sommar då man kan springa omkring med den, ett par svarta leggings och vita tygskor! :D

2008-03-04 @ 17:40:47
URL: http://elinhanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0