helgens shopping

Idag blev jag väckt av kära Nina.
Herregud, de är helg och sportlovet har precis börjat, inte undra på att ja skrek och gormade att hon skulle gå ut ur rummet.
Aja, ja hoppade in i duschen och sen va de bara att fixa make upen, frisyren och kläderna.

Dagens outfit:
Svarta stuprörsjeans (Viktoria Beckham-stil) från Heartbeat, 249:-
Rosa pikétröja från H&M,
Svart  kofta

Idag fick det bli stan för mig.image10
Det va meningen att ja skulle vart me min kärlek, men han skulle göra en "potatiskanon" och verkade inte ha tid för mig, så ja va tvungen att hitta på nåt annat då.
Herregud va ja skrattade åt honom då.
Btw, ja drog till Hötorget, för där finns det oftast alltid nåt kul.
Ja hade då tänkt träffa nån och ta en fika, men ingen kunde:/


Hursomhelst, ja hade just för tillfället inget liv, så ja gick runt och kollade lite i affärerna efter en speciell skinnjacka.
Efter ett tags letande hittade jag en på JC, Rock'n Blue, 1699:- 
Tyvärr hade jag inte den summan av pengar och storleken va lite för liten:(

Jag drog då in på H&M och hittade en annan jacka, svart, 298:-   
Då blev det även en hårspray (extrapris(aa)), sminkborttagning och ett par glasögon, ord. 59:-  , nu 5:-
Man blir glad av låga priser:D



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0