Alla <3-ansdag

Snart är det alla <3-ansdag.
Skolan har bestämt att vi skulle ha vinterdag, alltså typ göra något kul.
De fanns flera saker att välja mellan;
Simma på Eriksdalsbadet
Gå en "liten" promenad på ca. 4 timmar typ,
Eller åka till Kungsberget.

Jag valde lungt Kungsberget eftersom jag aldrig förr åkt skidor:D
Hah, javet, de låter lite freaky, however.
Men ja ska ifa skaffa mig ett par snygga brillor som man ska ha i backen, och sen är de bara på me pjucksen och dra igång, eller de låter ju skitlätt, men ja vet inte hur de kommer att bli. Ja ville jag satsa på att åka bräda ist, men alla sa att de va svårare, eh?
Igentligen ville jag bara vara hemma och ha en underbar dag med älskl<3

Aja, nu måste jag och syster rusa till T-banan. Ska drop her off vid Karlaplan på pappsen jobb.
Btw, J kommer över och vi ska typ bara vara hemma och mysa eftersom vi typ inte setts på ett tag.
Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0