20/22-feb-08

Jag HJÄRTA pengar elikamed shopping!

Pengarna sätts in den 20 varje månad. Genom att jag fixat lite jobb får man en extraknäck.
Barnvakteri är ett bra sätt att både lära sig hur man tar hand om de små och tjäna lite pengar på kuppen.

Vårt schema i skolan är sjukt bra alltså.
Så i onsdags slutade jag 12.00.
Mån: 14:30
Tis:    14:30
Ons:  12:30
Tor:   14:30
Fre:   14:30
Det fick bli till att dra och shoppa efter plugget.
Jag skulle igentligen gått på mongoliska och ätit buffé me tjejerna för 180 spänn, men fick stå över och tjänade då 180 som jag sedan gick och shoppade upp. Hade ingen lust att sätta sprätt på käk som ja ändå inte kunnde känna smaken av pgr. jag va vrålförskyld.

Jag shoppade två jättefina stingtrosor, båda från H&M och lite godis.
Jag skulle också köpt ett par jättesöta ballerinaskor från Din sko, men de va tyvärr slut där då.
Jag har ännu inte satt sprätt på alla pengarna, hade ju nämligen tänkt vara sparsam nu ända till Cypern, men ja tror nog att de försvinner snart ändå.

Så jag har en liten lista på saker som jag ska köpa till sommaren.

Måsten:
En skinnjacka
vita/svarta shorts
vita jeans (stuprör)
nya ballerinaskor
färga håret chokladbrunt
nya brills, blir nog ett par pilot
flera navelpiercingar
en ny bikini, Chanel, Burberry eller LV som jag helst av allt vill ha.

Göra:
schteeka som bara den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0