twilight

En sjukt bra låt till en helt okej film.  Jag visade låten förut och här kommer den igen. Jag bara älskar den!

Under helgen har jag hunnit med julbak (pepparkakor med glasyr och knäck i massor), filmer, shopping och en massa annat. Jag har bara inte orkat skriva.
Som sagt, igår var Ida, jag, Jonas och Krippa på kvällsbio och såg Twilight. Den var typ seg i början och Ida och jag satt och kommenterade allt och alla typ :P Haha, donken har blivit påhälsade fler gånger än någonsin av mig tror jag för glassätande och det behöver jag verkligen inte, men glass är gott! I morgon ska ja möta upp min moster på centralen som kommer vid tre och sen åker vi till mami. Ja så ser väl min dag ut, sova länge och göra ingenting. 
// LH

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag saknar dej <3 visst är filmen helt underbar??!!<3 :D

2009-01-02 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0