Morning

Idag vaknade jag ur en underbar dröm. Sen ville jag bara lägga huvudet till rätta och drömma om igen, men klarvaken som jag var gick jag upp och dansade. Haha, det brukar inte hända ofta men idag kände jag mig glad och bekymmerslös.

Av tomten fick jag en massa pengar, parfym, choklad, biocheck, kuvertväska, klädesplagg, hårfärg och en massa annat. Jag blev jättenöjd och jag har fortfarande julklappar kvar som jag ska få. Av pappa och av släkten eftersom vi sticker till dem snart.

Idag har jag inga speciella planer mer än att se en film och umgås med min familj. Det kanske blir en promenad med min lilla vovve =)


Jag vill tipsa er om att bli medlem på SuperGratis.se 
Samlar man tillräckligt med poäng kan man få biocheckar, presentkort, trisslotter och en massa annt kul.
Bli medlem NU!
SuperGratis.se

gratis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0