Ledig

Haha, jag vaknade halv ett och sen dess har jag julpyntat, gått med Lill och lite annat. Alltså det jag ville säga är att jag varit för upptagen med mitt plock att jag inte hunnit göra någonting annat, sitta vid datorn alltså. I morgon är det skolavslutning, jag börjar då 9 och slutar 45 minuter senare, varför ska man då ens gå till skolan?
Jaja, bara för att alla andra ska dit ska jag väl också pall mig dit. Sen ska jag och min "flickvän" åka till stan och shoppa. Jag får mina cash så lite julklappar hinner det väl bli antar jag :P

Haha, efter jul hoppas jag att jag har fått en massa penger eftersom det typ bara är det jag önskar mig, och då ska jag först köpa hårfärg, en keps, en ny stil och ett nytt liv. Låter inte det toppen? :D
Önska mig lycka till med mitt nyfunna nya liv, tack på förhand, er Miss Sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0