Jag hatar kärlek

Idag skulle det varit 1 & ½ år sedan jag lärde känna dig för första gången.
Första gången jag träffade på dig var på Grisslingefesten då jag bara av en slump kom fram till dig och frågade om ditt nummer. Jag kanske råkade vara lite blond, men det ledde till någonting bra. Någonting bra som hållit i 1 år och sex månader. Nu idag vaknade jag upp, ensam och ledsen och trött på allt. Jag drömde om att du ringde mig och ville komma tillbaka, allt blev som förrut och vi skulle fira vår dag med mys, film och chips och allt det där som vi brukade göra bara du och jag. Sen skulle jag få vakna upp med dig på söndagen och känna dina läppar mot mina, blöta små pussar, och din varma kropp mot min. Nu ligger jag ensam och tänker på alla minnen vi haft ihop. Starkast minns jag den gången vi smög ut i natten och lade oss på bryggan. Det var kallt men det spelade ingen roll för du fanns där och då spelade ingenting roll. Jag tittade upp mot stjärnorna och såg tio fallande stjänor. För varje stjärna önskade jag mig någonting, fast jag sa det inte till dig, det var ju hemligt. Nu kan jag berätta vad jag önskade mig, jag önskade att du och jag alltid skulle vara tillsammans, men, Nothing last forever, det vet jag nu. Vad som än händer kommer du alltid att ha den största platsen i mitt hjärta, det vet du. Jag älskar dig, din för alltid</3

Kommentarer
Postat av: Moa

hej jag har nu en ny blogg.



vad har hänt?, det låter iaf som att nåt har hänt... :/

2008-12-14 @ 19:19:14
URL: http://everythingchanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0