Jag fattar inte..

hur du kan vara så kall och känslolös. De säger att du är deppad. Vad tror du inte då att jag är?


Jag väntade en timma i Sickla på dig och sen stod jag även utanför din skola. Det kändes som evigheter ute i regnet, men jag kan vänta hur länge som hels. Sen pratade vi lite om hur det var med allting, du krossade mitt hjärta en gång för alla och nu är det min tur att ge igen. Jag ska inte fälla tårar och deppa ihop, nej jag ska vara stark och låta livet gå vidare, du är så sjukt jävla dum i huvudet så det är inte sant, men jag kan inte hata dig.

Allt du sagt till mig, var detta bara en lögn?
Allt vi gjort ihop, kändes det bara så fel, fast du ville inte göra mig ledsen utan gjorde allt för min skull?
Alla gånger du sagt att du älskade mig, ljög du då?

"Tänk alla gånger som kärleken satt mig rakt i skit
Tänk alla gånger som jag ärligt tänkt att ta mitt liv
Tänk dig en värld som rasar
Tänk dig människor jag älskat, lärt mig hata
Tänk alla gånger som jag varit ensam
Tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat
Tänk dig ett liv i tårar, när man blivit sårad"

Tänk alla gånger, Fonky fresh

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men lilla gumman, okej jag tänker inte fråga vad som har hänt för jag förstår om du inte vill berätta det för mig eftersom att vi inte snackar som ofta längre, men du ska veta att jag finns här! <33

2008-12-11 @ 20:06:03
URL: http://ifweers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0