Ibland hatar jag att jag älskar dig.

Idag har jag varit rätt nere, ja deprimerad med andra ord. Det kanske inte märktes men det kändes absolut i hjärtat.
Det är ingenting jag vill skriva här i bloggen utan det ligger lite avsides men jag har verkligen inte haft lust att blogga.

Som sagt, i morgon, det är då allting händer och lite till. Allt skolarbete ska in, men eftersom servern till skolans datorer har laggat ett tag så har det satt sig på skolarbetet. Det är inte bra eftersom betygen sätts på fredag. Nervöst och jobbigt, i morgon har jag dessutom matteprov och No redovisning på vårt miljöhus som vi hållit på med under några veckor.
Ibland hatar jag verkligen livet!

Nu ska jag kolla igenom min svenska/engelska berättelse och sen blir det House!
Jag ska stänga av mobilen och bara koppla av. Det har blivit en sån dålig början på veckan så det är inte sant, men på fredag så hoppas jag att jag får vara med Jonas om han nu vill se mig eller så är jag med chicksen. Det är vilket som..

Kommentarer
Postat av: victor

Hej,Jag skriver om åldrandet och hur vi ska göra för att besegra åldrandet och leva i tusentals år, Åldrandet är en sjukdom som dödar massvis med gamla människor varje dag,alldeles i onödan har det visat sig.Kolla gärna in min blogg:)

2008-12-09 @ 21:34:50
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: pappa

det ska gå bra li!

puss

2008-12-09 @ 23:33:06
Postat av: Anonym

Aawe tack så mycket :)

2008-12-10 @ 19:12:40
Postat av: johanna

Det ordnar sig älskling, kärlek till dej <3<3

2008-12-10 @ 20:04:06
URL: http://johannus.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0