förändring

Det är inget fel på mig, det vet jag. Det har du till och med sagt, men varför älskar du mig inte längre då?
Det är fel på dig, det har du själv sagt. Men nu har du fan sabbat allt! Jag känner inte igen dig längre, kanske är det dags för mig att också förändra mig, jag är trött på den jag är, jag vill vara någon annan just nu.

Jag ska förändra mig så rejält, försöka glömma och börja om på nytt, lämna allt bakom mig ett tag och kanske om jag orkar, ta tag i det någon annan gång, men nu vill jag bara koncentrera mig på att leva.
mm

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hmm.. okej fan vad tråkigt :/ Ni va ju verkligen ett underbart fint par, så det är ju verkligen sjukt tråkigt att han har blivit sån :'(

finns alltid här för dig gumman,kom ihåg det!

Vi måste träffas på lovet! <3333

2008-12-14 @ 18:30:51
URL: http://ifweers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0