:'(

Av alla människor jag pratat med säger de samma sak; Livet går vidare.

Saken är den att jag har svårt att tro att jag kan hitta någon person som älskar mig för den jag är. Jonas var just den perfekta pojkvän man kunde önska sig, han gav mig allt och lite till. Han fanns alltid där och stöttade mig vad som än hände. Han var min prins och jag hans prinsessa. Fortfarande bär jag halsbandet jag fick av dig i julklapp förra året. Är det fel? Vi hade planer på hur jag skulle fira nyår med dig hjärtat, hur allting skulle bli så perfekt.
Året börjar närma sig sitt slut och det har väl blivit så mellan dig och mig också, det är bara att inse.

People Changes - Things go wrong - Shit happens - Life goes on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0