A day off

Hejsan töntar, har er dag varit bra?
Det har iallafall min varit. Det började med att jag för en gång skull åt frukost med pappa innan skolan som började 9. Jag slapp stressa och kände mig jätteful. Det var dock mindre bra, men man kan inte få allting. Sen så hade vi samling och charader, (varför de nu skulle vara bra) fånig och dum kände jag mig, och sen så hade jag no ett tag och sen lunch. Efter lunchen skulle jag sätta mig med en dator och plugga eng och sv men programet som vi använder hade kruxat till sig lite så man fick åka hem :D
Jag åkte genast hem till papps med en donkenpåse och satt och njöt. Sen var det bara att se om man kunde logga in från datorerna hemma istället, och efter ett tag gick det. Men nu när jag skulle göra min mannagrynsgröt så ceepade programmet sig och allting bara lade av Jag hoppas verkligen att det sparade sig automatiskt, annars vet ni vem som kommer att bli förbannad!

Jag äter hela tiden. Men ser ändå inte ut som en tjockis enligt mig själv, kanske i andras ögon. Vem vet?

Pappa varnade mig för att det skulle komma en sångerska förbi hem till oss, och nu är hon här. Det märks för i dörröppningen hälsade hon med:
-Hej jag heter ******* jag vet vem du är, du heter Li och vi har setts förr. Skulle jag kunna få låna er toalett för jag måste byta om. Jag tycker inte om nylonstrumpor, (tror jag att det var). Pappa, jag vet att du läser min blogg, men den här damen var lite underlig enligt mig.

Jaja, nu ska jag fortsätta fundera på om jag ska ta bussen hem till mamma eller om jag stannar här ett tag till. Jag vet faktiskt inte.
Höhöhö, på bussen till Slussen idag satt jag och Bo och funderade på vad vi levde för. Jag lever typ för skolan och min pojke kanske, och hon lever för, hmm, ja det vet jag faktiskt inte så noga, kanske för någon annan söt pojke. Inte MIN pojke iallafall. Nej, nu har jag suttit här och svammlat i över 10 lååånga minuter för det är va de tog för mig att skriva detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja Li, varför lever vi?:D

2008-12-08 @ 16:47:43
URL: http://johannus.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0