2 Advent

Det är andra Advent och jag kom för några timmar sen hem till pappa.

Min helg har varit underbart bra! I fredags åkte jag, Nina, pappa och älsklingen till Helsingfors och stannade där under lördag och åkte hem på lörkväll-sön morgon. Jag hade med mig 200 kr och köpte en massa tuggummin och choklad och Jonas köpte 4x6 33cl dricka :D Pengarna spelades även bort på spelautomater :P
Haha, en massa bilder blev det, fast bara från min mobil eftersom jag hade glömt min kamera. Dumma dumma dumma!
Jaja, idag blir det plugg och jag ska ta och hoppa in i duschen med detsamma!


Puss!<3

Kommentarer
Postat av: sending happiness

snart är det julaftoon!!!!

2008-12-07 @ 16:34:22
URL: http://lynniea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0