1 December 2008

Nu är det 23 dagar innan julafton och jukalandern har börjat.
Ser ni julkalendern på tv eller radio eller inte alls?

Själv ska jag väl titta lite då och då, bara för skojs skulle, eller är jag barnslig?
Igår julpyntade mamma och Nina och själv satte jag upp min lilla julstjärna i min stuga, fint blev de och nu känner man verkligen att julen dragit igång. Under helgen kunde jag tyvärr inte blogga eftersom jag övernattade två dagar i rad på Värmdö Kyrka. Myspys med folket och på söndag morgon drack vi glögg och åt peppisar till frukost. Yummie!

Jag kom precis hem från Louina och har satt på mig mjukisar, hoodie, sminkat av och ska ta mig en kopp te. Så vi får höras lite senare tror jag. Decemberpussar!
jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0