Trååk!

Jaha, nu sitter jag här igen och vet inte vad jag ska hitta på. Klockan är ju bara lite över åtta och jag känner mig redan trött. 
Det blir nog en riktigt tidig kväll för lilla mig. Jag träffade ju Cecilia på Skanstull runt två-tiden och vi lodade runt lite och blev "påhoppade" av två rätt ut sagt, GALNINGAR. Sen gick vi till donken, käkade glass, gick vidare och sen runt fyra skulle hon hem. Då träffade jag älsklingen, Malin, Matilda och Julle. Kul kul, sen gick vi och åt. Jag och Matilda tog en varsin smörgås och Jonas en latte tror jag. Sen var alla tvungna att åka hem, så då hänkade jag med J och M till Slussen. Gud vilket åkande! Så nu har jag spenderat lite tid åt min gitarr som pappa köpte åt mig, för ett tag sen. Bara för att jag ville ha en :P

gitarr.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0