TILLBAKA

Hello babes!
Nu är jag tillbaka efter ett litet blogguppehåll. Har ju nämligen varit nere på landet och sen så drog ja ju till Spanien, men nu är jag hemma på Värmdö och det är underbart!
Som sagt, under tiden jag varit bort har det typ varit jättesoligt här hemma, men imorse när jag och Nina skulle göra fint hos marsvinen så öste regnet ner. Trist, aja. Nu sitter jag och väntar på att man lilla älskling ska vakna. Klockan är typ kvart i fyra :S Haha, sen så har även Nina dragit ner till stranden med några polare och det var meningen att jag skulle dragit in till pappsen och sett Pridep., men pallade inte för regnet, så jg satte mig och kollade "Bombay Dreams". 

Det har även blivit en massa shoppande av kläder, väskor och smink och sen så även bilder :D
Visas senare. 
Nu ska jag hitta på nåt annat. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0