Snabbt inlägg,

Jaaa, nu går det fort, jag är i farten med tvätt och städning. Det är faktiskt rätt kul om jag får göra det på mitt sätt och vis.
Snart kommer mami hem med lite middag till mig innan jag ska dra mig mot fotbollen. Bussen går 18.29 så det är nästan en hel timme kvar, fast på den tiden ska jag plugga, fast på vad vet jag inte riktigt. "/

Imorgon ska jag träffa älsklingen min och Matte. Vi ska ses i forum och jag hoppas att vi hittar på nåt trevligt. Kanske en fika eller så. Sen så ska jag även snart bli barnvakt igen, rutinerna har ju kommit igång och med det betyder det fasta scheman. Jaja, nu måste det sättas lite fart. Jag tror inte att jag kommer blogga mer idag, utan uppdaterar mer imorgon sötnosar!<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0