Ledarmöte, plugg och gäster

Jag har två dåliga nyheter idag.
För det första, när jag kom hem efter ledarmötet idag, träffade jag Mattias. Trevligt. Vi snackade ett bra tag, men sen när jag gick ut till min lilla stuga var min dubbelsäng borta. Buuuhuuu, snyft, morsan hade tagit den till våra gäster. 
Den andra dåliga nyheten är att jag ska ha seminarium imorgon eftermiddag och är nervös. Kommer jag att få black out (?) göra bort mig eller någonting annat som kommer göra att jag vill sjunka genom jorden..
Nåväl, det kan inte gå sämre än sämstast!

Idag var jag tvungen att gå till tandläkaren. Vanligtvis brukar folk få ångest inför tandläkarbesök, men jag har inga problem. Jag bländar folk med mitt leende. HAHA  :P
Nej, men jag hade inga hål den här gången heller. Så de bad mig komma tillbaka om två hela år!!

Måste kila nu, hare gött sweeties!
  


Kommentarer
Postat av: Wiljander

Seminariumet var ju sheeeta lätt XD

2008-09-06 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0