Kräftskiva hos bekanta :P

Jaha, då ännu en kräftskiva. Nu var det hos pappas vänner, med barn. Trevligt;D
Jag har fått ännu ett D-A-M-P-utbrott och ska snart gå och lägga mig. 
Jag är übertrött och somnade under filmen, Simpsons the movie, thahah.
(detta skrev jag igår, men sidan kunde inte uppdateras..)

Nu har jag precis duschat, vinkat av pojken min och sitter och gör ingenting typ. Kollar runt lite på playah. Boooring!
Vad ska man hitta på idag(?), någon som kan komma med förslag?
Byebye<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejhej :) detta är Moa från umeå om du undrar XP

synd att du inte kom på träffen iår, har du haft en roliga sommar? XP pusshejs!

2008-08-24 @ 13:44:21
URL: http://moizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0