Förstörd frilla (?)

Ja, solen skiner tyvärr inte idag heller. Tror den inte att den behövs mer för sommaren? Nja, då tror den fel. Igår kväll hade jag lagt fram mina kläder för morgondagen, alltså idag, men fick rota fram lite jeans istället "/ Synd synd, nu har jag iallafall åkt hem till pappsen med 08.30 bussen som gick från mig då. Thaha, väl på bussen har jag så tråkigt så jag experimenterar lite med mobben och kollar ifall det går att skicka mess till sig själv, och det gör det ;D
Haha, så jag sitter alltså och messar med mig själv. Shit vad ball jag är asså. 

Jaja, idag ska jag och pappsen kolla min syn och skaffa linser. Baaah, det vill de göra klockan 11 så det är anledningen till varför jag är uppe så tidigt. Sen under dagen ska jag softa och senare mot kvällen träffa Jonas och vi ska troligen hitta på nåt kulkul :P

Igår för att bara få dagen genomströkad så umgicks jag med min kära Venita. Hon och jag åkte in till stan, lodade runt och sen hem igen, typ. Eller hon köpte två piercingar.  

Sen så i helgen ska jag slagga hos Sis min älskling och det blir typ på fre-lör, sen ska ja på kräftskiva på lördakväll hos ett par goda vänner och Jonas ska såklart med ;D
Sen vet jag inte och på mån börjar min fotboll, äntligen!
Sen veckan då fotbollen börjar ska jag även åka till Linköping, fast det blir i slutet av veckan typ. Jaha, det var lite om vad jag ska göra några dagar framöver. Uppdaterar så ofta jag kan. Puss puss♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0