Första skoldagen & fika med älsk och P

Allt gick åt helvete,.. Nja kanske inte riktigt.. Jag skojjade bara..
Nej allt gick faktiskt ganska fint idag. Jag gick till skolan ganska glad och fick träffa bruudsen igen efter ett långt uppehåll.
*Heeeeejsan, kramkram, puss på kinden, kraaam*
Alla som måste bli omkramde, alla som hälsar på en och alla nya elever som man kollar lite snett på. Lukten av nya skolböcker. Nyfikna blickar, jaaa allt vad detta innebär med att börja skolan efter ett långt sommarlov och dessutom en massa baciller. Usch!

Idag började jag 08.30 och slutade 14.00 "/ Jaja, sen bjöd min kille på fika i Sickla och då hängde även bruudsen med och vi kollade lite kläder. Jag fick en varm choklad med *grädde* bläääää för grädde!
Sen så drog jag, Jonas och Pontus hem till Jonas och hämtade lite saker och sen stack vi hem till lilla mig och spelade fotboll en stund och pallade äpplen :P Thaha, skojja, vi tog de från vår tomt.

Fortfarande snuvig, så jag orkade inte träna idag. Istället sitter jag och pluggar om religioner. Det är vad vårt höstprojekt kommer att handla om i skolan. 
Åter till pluggandet, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0