Förskyld

Synd att jag skulle börja skolan på ett så tragiskt sätt som att bli förskyld. Det är nog Linns bror Max som smittat mig "/
Jag kom precis hem från en runda på stan med Sis och min älskling. Vi träffade även Pontus från konfan, najjs:D
Nu sitter jag men en kopp te och Nina ska göra middagen. Själv har jag packat upp alla mina kläder och ska bara slappa. Jo förresten, jag får D-A-M-P på mon så kallade mobil. Skärmen är svart, ljudet sprakar och man hör tydligen inte vad jag säger i telen när jag snackar med folk. Så varför lämnar jag inte in den bara?
Jo för att jag helt enkelt inte klarar mig utan den.. *buuuhuuu*-*snyft!*


Kommentarer
Postat av: Linn

nej vad tråkigt I'm so sorry saknar dej puss <3

2008-08-22 @ 15:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0