dålig update

Nja, nu är det så att jag har varit bortrest ett tag ner till Linköping. Där umgicks jag med min väninna Linn. Vi hade jätte trevligt dessa 3-4 dagar. Nåväl, jag kom hem igår och blev mött av älsklingen på centralen. Därefter åkte vi hem till mig och beställde pizza och köpte snacks. 

Idag har jag en massa att göra. Jag ska träffa pappsen efter 12 och då ska jag klippa mig, sen 14.00 ska jag på uvs men min nya handledare och sen när det slutar typ runt 14.45 ska jag in till stan igen, ja för de som inte vet ligger min skola i Nacka, Finntorp. Sen ska jag hämta min bag hos pappa och det blir att åka hem till mamma. Sen ska jag möta upp älsk på vägen till fotbollen för min fotbollsträning börjar 18.30-21.30 och sen ska jag hem till älsk och sova där typ.
Ja det var väl lite om hur min dag kmr att de ut. 

Tisdag, då ska jag bara åka till stan, träffa Sis och sen ska vi typ sola lite tror jag :D

Juste, jag har gått och funderat på om jag ska köpa denna produkt. Det är som ett puder som man liksom duttar in i håret.
Schwarzkopf Professional Osis+ Dust it. Jag som annars bara brukar använda hårspray tänkte att någonting nytt kanske skulle kunna ge ett litet lyft(?) Får väl se om jag får den med mig hem idag, nu när jag ändå ska till en salong. Nu ska jag göra mig redo för att gå ut, puss puss!

  

Kommentarer
Postat av: Wiljander

Låter trevligt gummsan... angående produkten, whata heck (säkert bra för håret) Köp den om den gör dig lycklig :O XD

2008-08-19 @ 10:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0