The Kite Runner

Hejsan hoppsan alla gummisnoppar!
jaha, nu sitter jag med datorn i knät och kollar lite på tv.
Jag, famen och min älskling J va på bio och så filmen The Kite Runner = Flyga drake på svenska. Den var faktiskt jättebra fast ganska lik filmen Mystic river som mamma och jag såg tidigare,.

min helg;
fredag: jag åkte fram och tillbaka till slussen ett antal gånger bara för att hämta pappsens nyckel som min kära syster Nina hade med sig till baletten i Gurra. Jag blev lite less på allt bussåkande.
lördag: älskling och famen,
söndag: typ plugga franska, matte SO/NO, herregud vad trist!
aja, alla mesar där ute, puss på er <33

Kommentarer
Postat av: Wiljander

Ja jag har sett typ 2/3 av Flyga Drake. Sorgligt som fan, har jag för mig (?)

2008-08-19 @ 10:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0