Söndag

Det är varmt ute och solen skiner, varför sitter jag inne?
Jadu vännen, det undar jag också..
Nee klockan råkar faktiskt bara vara 08.30 och jag har fått sova i 10 timmar! Kan ni fatta, annars brukar jag vanligtvis sova 5-7 timmar vanliga skoldagar, nej nu har jag tagit igen de saknade timmarna för hela veckan:D

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra resten av dagen, man vill ju inte sitta inne när solen skiner och man kanske kan få lite färg.. Nej jag vill fika i gamla stan med någon söt, hoppas någon kan! Thihi<3

Igår somnade jag otroligt fort efter att jag lagt huvudet på kudden. Sen vaknade jag när Nina och pappsen kom hem och skulle kolla till mej. Då kom jag på att jag hade sovit med min lampa rakt i nyllet. haha.

Nej, nu ska jag äta en lite matbit, sen klä på mej och lägga make upen, fixa frisyren och kila ut i den friska luften.

Dagens outfit:

stuprörsjeans, Gina Tricot
linne, H&M
bystbälte, Åhléns
kofta, vet inte-
(Vit vindjacka som jag lånat av Nina.) 
                                                                        
http://www.dataphone.se/~ncteknik/Hoegsjoe_Oelaangen_sol.JPG
Puss o kraaam,<3

Kommentarer
Postat av: Mathias

tja gumman (: haha jag håller me wiljander, din blogg äger :D

2008-04-20 @ 21:52:07
URL: http://plankaslatw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0