sjuk :/

Jaha, nu sitter jah här efter en tids städande av kök och hall, då vår städerska inte finns kvar:/
Jag hade en period då jag alltid hade ont i huvudet efter skolan. Först trodde jag att det var pgr. att jag va lite närsynt. Men sen när jag hade mina glasögon blev det bara värre. Yrsel och allt.
Jag har ont i huvudet nu och i halsen och låter som en kråka när jag pratar. Inte kul alls!

Idag fick jag en tråkig kommentar om att jag inte var modemedveten, att jag klädde mej som en typisk Stockholmare, vad nu det innebär(?) Men vafan, de skiter jag i, jag bär det jag själv trivs med och tycker är snyggt. Visst, jag hade inte förväntat mej att alla mina kommentarer i bloggen skulle vara possitiva, men att mina outfits skulle vara ointressanta bryr jag mej inte ens om, läs då för fan inte min blogg!

Nej, nu ska jag inte klaga. På senare tid har man fått fler läsare, kul tycker jag:D
Snart kommer Mathias och ska slagga här pgr. av vissa omständigheter.
Mammsen kmr hem med lite saker så vi ska käka våfflor, mumsss! Ibland förstår jag mej inte på min syster, Nina. 
Hon busringde nyss på min mob, men hallååå, frågetecknish??! Asså man kan ju se vem som ringer ifall man inte ringer från dolt nummer, seriöst.♥  


Dagens outfit:

svarta jeans-Heartbeat
svart linne-H&M
brett bälte- Åhléns
svarta ballerina(?)- Din sko
svart jacka-H&M

fick bli väldigt svart idag
och sen frisyren fick bli en klämma lite slarvigt uppsatt,

Juste, jag satt på samma buss som Venita. Henne hade jag inte sett på jättelänge. Hon hade typ haft halsfluss:/
Aja, kul att hon blivit bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0