shopping,

Igår var jag med Mathias och älsklingen min. Vi tre lodade runt på stan lite, Drottningatan närmare bestämt och utanför Cubus delade de ut gratis godis:D Jippie, de va 15-30 % rea bara just den dagen, fredag alltså. Jag gick såklart in och hittade direkt ett vitt linne, en vattenfast mascara och ett vinrött nagellack. Allt under 200 kr:D

Jahapp, snart ska jag ut och fika med nissepärlemo, Jonas alltså. Hans mamma och hennes vännina skulle fika på Karlaplan, så jag åker nog dit och träffar de också. Imorse efter att jag duschat skulle jag sminka mig, och jag blev fruktansvärt irriterad, mascaran kladdade och min foundation är nästan slut "/  De blir väl till att köpa en ny i helgen, fast jag har nästan inga pengar.. Juste, snart fyller jag år!   1 juni, ja, kanske inte precis snart men men..

Papsen har även fixat biljetter till Djurgården-Hammarby 7 Maj :D Jonas ska med även fast han är Djurgårdare. Själv är man typ Bajare(?)

Dagens outfit:
svarta jeans, Heartbeat
vitt linne, Cubus
går kofta, H&M
brun väst Everest, Staduim
vinrött nagellack
och alla mina smycken dvs. armband, örhängen och lite annat..♥

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en underbar dag! :)

2008-04-26 @ 14:43:10
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0