middag, tv, läxor, sova!

Jaha, nu sitter jag framför datorn igen och äter min middag.
Den består av två äggsmörgåsar och ett glas Brämhults juice, med smak av apelsin och jordgubb, gott!
Jag vet att många inte gillar ägg, men nu råkar jag gilla det, så om folk har andra åsikter, behåll de själva;D

När jag stog och stekte mina ägg funderade jag på hur det är att vara ensam. Jag har varit det hela dagen, och nu runt halv åtta kom Nina hem från fotbollen(?), ingen aning om vart hon varit. Ifa, hon säger hej, hälsar på Lilli och sen går raka vägen till kylen får att ta ett glas juice. Sen blir det iväg ner till tv:n.
Vissa gillar att vara ensam, FF hemma och allt, men jag HATAR det.
Det är inte så att jag är mörkrädd eller så, för det är jag verkligen inte!
Utan jag gillar helt enkelt inte att det inte finns någon tillgänglig. Visst, blir morsan för jobbig så går jag ju ut till mej och där blir man alltid ensam om man inte har besök, fast bara att veta att lilla mamsen är hemma känns skönt.

Jaha, nu har jag suttit och skrivit ännu ett dumt inlägg om vad som snurrar i mitt lilla huvud, fast nu måste jag rusa till tv:n, Anna Pihl på tv typ. Puss3n..<3

Kommentarer
Postat av: Wiljander@

Jag gillar ägg XD

2008-04-22 @ 19:31:50
URL: http://Wiljander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0