lycklig,

åhh, ibland vill man bara skrika rakt ut, man vill få ur sig både ilska och lycka.
just nu är det precis så jag känner, lycka, i förra inlägget skrev jag om min j'vla mapp jag tappade på bussen.
Jag har äntligen hittat den<3

idag gick jag upp runt nio för att hinna prat lite med mamsen min. Jag har nämligen studiedag varje onsdag, skönt ! ;D
hon hade köpt en ny parkas, väldigt fin men hon skulle byta strl. Sen satte jag min vid datorn och kollade runt lite på playah.. Inte så mycket intressantare än att jag ändrade lite på min press, se SIXS@
Sen laddade jag även upp en ny bild, eller snarare rätt gammal, men som jag tyckte va skitsnygg faktisk.
nej nu ska jag ta och sätta lite fart innan ja ska dra till Louina, min lilla skitunge som jag håller ett öga på varje onsdag (är nämligen barnvakt åt henne.) Ja ska hämta henne från dagis och allt så därmed måste jag klä på mej, kan inte sitta i mjukisarna hela dagen å göra ingenting. Sminket och frillan ska även fixas, så de blir till att rusa ut till lilla mej i stugan snart. 
image39
Ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0