klantiga Nina,

Nu har Nina varit i farten igen!
Förra gången det hände en olycka var det med hennes kompis Emma. De skulle göra blåbärssmoothie som de sedan ställde in i kylen. Efter typ en liten stund skulle de ta ut drinkarna och gissa vad som händer, jo hela alltet åker i golvet och hamnar i taket :Ö Hur kan det vara möjligt?! ja vet inte riktigt hur hon lyckades, men vårat tak som annars brukar vara vitt är nu lilablått:/ Aja, hon körde upp moppen i taket och rörde om, men de blev bara värre. Klantigt värre!

Jaha, nu kan jag ju ta dagens händelse när jag ändå är på G. Jo Nina blev typ bara plötsligt sugen på popcorn efter hennes fotbollsträning och tog fram mina popcorn. Hon bad snällt och fick typ den sista påsen. Hon lägger in den i micron, sätter på den på ca.4 min och sen kutar hon till tv:n. Hon glömmer totalt bort påsen och jag som sitter här vid datorn har ju inte tid att tänka på hennes himla popcorn utan känner bara att det börjar lukta väldigt mycket bränt.
Då är det påsen som nästan håller på att brinna, shiit, Nina nu har du klantat dej igen skriker jag(!) + en massa andra ord, inte nämnvärda. Haha, så hon fick bli utan popcorn, men det luktar fortfarande brännt:/
Bilden ?http://www.kicks.se/upload/content/hachette/2007/smoothie_180.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0