Helgen (Baby, match och shopping)..

Fredag:
Herregud, det var nog bara av en slump som jag råkade hoppa på 433 Stavsnäs-bussen till mölnvik. Det var inte meningen, men ja ville inte dra runt i stan ensam då alla mina vänner va upptagna med annat. Jag går på bussen och sätter mig som vanligt längst bak, när jag ser Jonas komma springande utanför fönstret. Det kan inte vara sant tänkte jag och återgick till min lilla ögonsten, mobilen. När bussen precis ska gå dyker han upp presic bredvid mig, han kollar som om han sett ett spöke och ba:
Ööhh?!
Det är väl precis det jag sa till honom, och:
Hallå? Asso ska inte du vara på din kickboxning?
Han kom med en dålig bortförklaring och sen åkte vi hem till honom efter många samtal med hans föräldrar.
Där blev det softa gärnet och sen somnade båda typ runt elva-tolv tror jag.

Lördag:
Jag vaknade runt sjutiden och kollade lite trött på klockan, åhh!
Solen sken och det var meningen att jag skulle följt med Jonas ut till hans sommarställe med deras båt, men kunde inte pgr. fotbollsmatchen:/ Jahapp, aja, men jag tog 09.58 bussen till Saltis och tog det väldigt chill hemma i några timmar. Sen skjutsade A mej till matchen vid vallen, tack!
Sen när matchen va slut mötte jag upp Nina och vi åkte till Gullmars för att hon skulle med bussen till enskede. Det var någon erstättningsbuss och allt gick som på räls. Det var meningen att jag också skulle med, men jag orkade inte. Jag åkte hem, duschade, käkade lite och kollade på FearFactor och nu sitter jag här. Nej klockan är bara lite över tio, men jag ska kanske gå i kyrkan (för konfirmationen)/träffa någon eller ut med Jonas båt, så för att orka morgondagen blir det en tidig kväll för mej. Får se hur det blir, ska ringa min älskling som tyvärr inte va hemma:/ Han va typ med Nalle. Jaha, då vill man inte störa.

Söndag:
Kyrkan, baby, båttur, fika och shopping på stan me någon söt<33

Time for bed, night♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0