frukost(?)lunch

Hejsan alla, idag vaknade jag runt, hmm, ingen aning..
Jonas väckte mig för att det var något som vibrerade, ja nu tänker ni säkert på något annat, men det var faktisk min mobil som jag hade glömt stänga av larmet på, trist nog. Den höll på i en evighet. Jonas och jag skippade frukosten och gick ut och slipade en yxa, haha. Sen skulle jag ta bussen in till papsen i stan runt 11-tiden och nu sitter jag här. Pappa och jag har precis gjort en makaronipudding som vi ska ha till lunch, fast det blir som en brunch för mig:D

Efter lunchen ska pappa och jag till Hornsgatan på söder för att hämta ut våra fotbollsbiljetter, jippie! (=
Lite senare idag ska jag hem till mamsen för att pappa ska till London, igen "/  Ibland tycker jag synd om honom för att han behöver resa så mkt fram och tillbaka, men har man jobb på två ställen får man kanske skylla sig själv(?)..
Idrottsuppgiften är inte klar ännu, då den skulle gjorts till i fredags. Då va jag tyvärr sjuk, så den får bli färdig till imorgon.

Idag läste jag i Expressen om människor som börjat med att pierca sina hundar.  93% sa att de tyckte att det var fel att hundar skulle bli piercade, 7% sa att de inte var fel.
Hallå, räcker det inte med att folk ska tränga på sina djur kläder som de sedan ska trippa runt i(?)
Jag skulle aldrigaldrigaldrig kunna skada min lilla valp på det viset. Att ens tänka på att kanske sätta en liten sten i hennes lilla öra, är helt sinnessjukt! Låt djur vara djur och människor vara människor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0