förvirrad Liiiih

sry, de har inte blivit av med så mycket bloggning på sistone..
Idag var jag iallafall med Matte och Jonas i forum/slussen, seriöst, de blev bara helt fel, eller inget menat illa eller så men jag tappade bort den nedrans pärmen med allt mitt skolarbete i och så fick jag daaamp, alltså riktig daaaamp på allt å alla. Juste, det blir juh inte bättre av med att man står på slussen å gör bort sig å allt. Pinsamt läge, nja inte riktig för ja va ju bara för arg på mig själv som kunde vara så klantig, men för att få ut min ilska ringde jag till mamsen min och skällde ut henne, men sen så fick jag skuldkänslor och ringde och sa ett ynkligt förlåååt, men hon förstog mig, <3

aja, detta blev nog mitt inlägg för idag, ska nog ringa min lilla skitunge och höra satt han kom hem ordentligt, NATTIZZZZzzzzzzz! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0