filmtips

Jag glömde skriva om mina fyra filmer jag köpt häromdagen. Det var pangpris, så man fick ta 4 för 99:-. TOPPEN!
Jag hade redan sett 1408 på bio, men köpte den för att den var riktigt bra. Sen blev det Pedge this, med Paris Hilton som varit min verkligen stora idol ett tag men som jag växt ifrån och nu ville jag se hur hon agerade i en filmroll då jag bara hört henne sjunga några enstaka låtar och finns med överallt i media typ. Jag köpte även Berätta inte för någon, jag tror att det var en svensk dramafilm och sen I know who killed me, med Lindsay Lohan. Den var blodig och rätt wierd om jag får säga det själv. Jag får troligen se den en gång till för att fårstå mig på den bättre.  Byebye♥

Kommentarer
Postat av: Wiljander

Ja Paris Hilton äger, höhöhö nooot XD XD Så, hon var alltså din idol? Men hon har fan varit många småtjejers idol. Kan säkert nämna typ 10 pers.



1408, den var bra. Jag får se om jag ser den om igen, såg den med the boys en gång men den var inte direkt läskig, synd!

2008-08-19 @ 10:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0